Reacties

Reacties 51 - 100 van 121

Naam Reactie Datum
Henny hoi rob . blij om jouw verhalen te lezen ,mooie en… 26 nov. '13
[email protected] hola rob hermano querido un saludo fuerte desde cartagena… 22 nov. '13
Petra Wauw! Jij geniet, maar ik geniet zeker niet minder… 22 nov. '13
Ciska Prijden Ha Rob, je kan straks zo een boek publiceren van je… 22 nov. '13
Derk Mooie plaatjes Rob en weer een te gek verhaal! Keep… 20 nov. '13
Thomas Vrind Hoi Rob, Prachtig verhaal en wat een reis ! Ik volg… 19 nov. '13
Helene Pouw so far so goed = zo ver & zo boeiend! Good luck!… 19 nov. '13
Els en Jeroen Hoi Rob, je heb nu denk ik alle dieren die ik ook… 19 nov. '13
Linda van Wolferen Hey Rob! Wat is dat fantastisch om jouw verhalen te… 19 nov. '13
Bas Bouber Hey Rob, Prachtig avontuur weer en super foto's.… 18 nov. '13
Trudi Bofkont! We krijgen meteen heimwee bij al die schitterende… 18 nov. '13
Tineke van Wijk Dag Rob, De foto's zijn weer bijzonder! Het verhaal… 18 nov. '13
Jarno goed verslag rob. de foto`s zeggen genoeg. je mag… 16 nov. '13
[email protected] rob muy buena historia,ya puedes escribir un libro… 16 nov. '13
Derk Vette shit man!!! Bart ( crackers) 15 nov. '13
Fennie Ha Rob, wat een goede en mooie verhalen allemaal!… 13 nov. '13
Helene Pouw Hi Rob, Wat een fantastisch avontuur! Top om via je… 12 nov. '13
Henny Timmerije Rob, wat heb je een mooie pen. Samen met die prachtige… 11 nov. '13
Tonnie en Geri Mooi reisverslag Rob .De foto's zijn ook weer… 11 nov. '13
Bas Bouber Hey Rob, Heb genoten van je verhaal. Mooi geschreven.… 10 nov. '13
Trudi Geweldig Rob! Wat een reis weer!! En een muis op je… 10 nov. '13
Truus Vos Hoi Rob.Wat heb je weer een leuk reisverhaal geschreven… 9 nov. '13
Truus Vos wat is het toch allemaal spectaculair mooi 9 nov. '13
Eva Hi Rob, had je update gemist maar alsnog genoten van… 6 nov. '13
[email protected] rob ten cuidado por lo que he leido tu historia,en… 5 nov. '13
[email protected] rob hermano muy hermosas tus fotos,gracias a DIOS… 5 nov. '13
Tineke van Wijk Hé Rob, Ik haak een beetje laat aan! Ik heb inmiddels… 1 nov. '13
Els en Jeroen Ha Rob, we genieten mee van je verhalen en prachtige… 31 okt. '13
Ciska Prijden Ha Rob, je maakt een hoop mee, wat een avonturen.… 31 okt. '13
Annetta van Balen Intense kleuren, intense belevenissen...... (De blonde… 28 okt. '13
Johan Peters We hebben het er wel eens over gehad Rob, dat er steeds… 27 okt. '13
Henny Timmerije Ha stoere Rob, Prachtige beelden, spannende verhalen.… 27 okt. '13
Tonnie en Geri indrukwekkend verhaal weer Rob, mooi om te lezen en… 27 okt. '13
Arnoud Het klinkt als een geweldig avontuur! We lezen graag… 25 okt. '13
Trudi Nou, nou, nou Rob, wat een feest daar! Geweldig, weer… 24 okt. '13
Caroline Stam Goh Rob, wat een belevenissen weer, leuk om te lezen.… 24 okt. '13
Marlies van Gelderen Wat een verhalen! Spannend, soms misschien te ...… 24 okt. '13
Truus Vos Hoi Rob Wat heb je weer veel meegemaakt af en toe… 23 okt. '13
Ruud Van buschbach alsof ik erbij ben, zo leuk vertel je. geniet ervan 23 okt. '13
Trudi en Hans Geweldig Rob! Da's genieten zeg! Wat een continent… 22 okt. '13
Kim Laan - Reintjes Hi Rob! Ik moet me meteen aansluiten bij de rest;… 22 okt. '13
Oscar wigard hola amigo, como estas ? mis je nu al op de mannenavond,… 21 okt. '13
Gerko Vos Leuk verhaal en mooie foto's. Heel verstandig… 20 okt. '13
Els Wauw Rob, klinkt allemaal weer helemaal top en inderdaad… 19 okt. '13
Annetta van Balen Heerlijk dat je zo kunt genieten en dat de motor een… 18 okt. '13
Eva Klinkt allemaal helemaal goed, en zo ziet het eruit… 17 okt. '13
Rob Laan Dank allemaal voor jullie lieve reacties. Fijn om… 16 okt. '13
Levina de Ronde Hey die Rob, fantastisch weer om je blog te lezen.....je… 16 okt. '13
Joey Hey Rob, Zo te horen heb je het al goed naar je zin,… 15 okt. '13

« Vorige 1 2 3 Volgende »